پاکستا ن میں کمپنی کی شمولیت

پاکستا ن میں کمپنی کی شمولیت

نام ریزرویشن اور کمپنی کی شمولیت

کمپنی کی شمولیت کی طرف پہلا قدم کمپنی کے نام اور کمپنی کو شامل کرنے کے لیے آن لائن یا آف لائن درخواست جمع کروانا ہے۔ تین نام تجویز کیے جانے ہیں۔ رجسٹرار ایک نام کی دستیابی کی اجازت دے گا، جسے کارپوریشن دستاویزات میں شامل کیا جائے گا۔

کمپنی کا نام منتخب کرتے وقت سیکشن کا حوالہ دیں۔

کمپنیز ایکٹ، 2017 (“ایکٹ”) کا 10 اور بعض کمپنیوں کے ناموں پر پابندیوں/پابندیوں کے لیے ضوابط کا ضابطہ 4۔ آپ SECP کی ویب سائٹ پر دستیاب “کمپنی کا نام تلاش سیکشن” کے ذریعے کمپنی کے نام کی تلاش مفت کر سکتے ہیں۔

کارپوریشن دستاویزات میں شامل ہیں

ایسوسی ایشن کے میمورنڈم اور آرٹیکلز (مختلف شعبوں کے لیے ایس ای سی پی کی ویب سائٹ پر دستیاب نمونوں کو ترجیح دیں)

سبسکرائبرز/ڈائریکٹرز/چیف ایگزیکٹو آفیسر/نامزد کے CNIC/NICOP کی کاپیاں (واحد ممبر کمپنی کے لیے)/مجاز نمائندے یا غیر ملکی کی صورت میں پاسپورٹ کی کاپیاں

خصوصی کاروبار کی صورت میں متعلقہ ریگولیٹری اتھارٹی کا این او سی/ لیٹر آف انٹینٹ/ لائسنس (اگر کوئی ہو)

اگر سبسکرائبر غیر ملکی کمپنی ہے، تو کمپنی کا پروفائل، اس کے ڈائریکٹرز کی تفصیل، ان کی قومیت اور اصل ملک، اس کے چارٹر، قانون یا میمورنڈم اور آرٹیکلز کی مصدقہ کاپی

سبسکرائبرز کے ذریعے دستاویزات جمع کرانے کی اجازت

رجسٹریشن/ فائلنگ فیس

ایک چھوٹی کمپنی کی صورت میں جس کا برائے نام شیئر کیپیٹل 100,000 روپے سے زیادہ نہ ہو، کل کارپوریشن فیس روپے ہے۔ آن لائن جمع کرانے کے لیے 1,800 اور روپے۔ آف لائن جمع کرانے کے لیے 3,500۔

اگر سبسکرائبر/انٹرپرینیور پہلے نام کی دستیابی حاصل کرنا چاہتا ہے اور پھر انکارپوریشن دستاویزات جمع کروانا چاہتا ہے تو، الگ الگ درخواستیں جمع کی جا سکتی ہیں جیسا کہ ضوابط میں بیان کیا گیا ہے۔

کارپوریشن کا سرٹیفکیٹ حاصل کریں۔

سبسکرائبر/انٹرپرینیور کو ایک سرٹیفکیٹ آف کارپوریشن ملے گا جسے الیکٹرانک یا جسمانی شکل میں جاری کیا گیا ہے۔

اپنا کاروبار شروع کریں۔

کارپوریشن کا سرٹیفکیٹ موصول ہونے کے بعد، ایک نجی کمپنی/سنگل ممبر کمپنی اپنا کام شروع کر سکتی ہے۔ ایک عوامی کمپنی اپنا کاروبار شروع کر سکتی ہے ایک درست تصدیق شدہ اعلان کے بعد (کمپنیز (تعمیل اور رپورٹنگ) ریگولیشنز، 2017 میں فراہم کردہ فارمیٹ کے مطابق) ایکٹ کے سیکشن 19(1) میں بیان کردہ شرائط کی تعمیل کے حوالے سے چیف ایگزیکٹو / اس کے ڈائریکٹر میں سے ایک اور سیکرٹری اور اسی کو رجسٹرار نے قبول اور رجسٹر کیا ہے۔

Leave a Comment

Your email address will not be published.

We are here to Help you!
Scan the code