پاکستان میں کمپنی رجسٹریشن کے فوائد

پاکستان میں کمپنی رجسٹریشن کے فوائد

پاکستان میں کمپنی رجسٹریشن کے فوائد

کاروبار کی 3 شکلیں ہیں یعنی واحد تاجر، شراکت داری اور کمپنی

کاروبار کی ہر شکل کے اپنے فوائد اور نقصانات ہیں۔

آئیے کمپنی کے فوائد پر بحث کریں۔

فوائد

محدود ذمہ داری: ایک واحد تاجر کے طور پر آپ کاروبار کے تمام پہلوؤں بشمول قرضوں اور نقصانات کے لیے قانونی طور پر ذمہ دار ہیں۔ اگر آپ کا کاروبار واحد تاجر کی صلاحیت میں نقصان پہنچاتا ہے تو آپ ذاتی طور پر ذمہ دار ہوں گے جس میں آپ کے ذاتی اثاثے بھی شامل ہیں، لہذا واحد تاجر کی صلاحیت میں کاروبار چلانا خطرناک ہوسکتا ہے، جبکہ کمپنی محدود ذمہ داری کے ساتھ الگ قانونی ادارہ ہے لہذا کمپنی پر کوئی بھی قرض محدود ہوگا۔ اس کے اثاثہ جات کے مالک کے ذاتی اثاثے نہیں۔

لامحدود زندگی: واحد تاجر کا کاروبار اس وقت تک چلے گا جب تک مالک زندہ رہے گا لیکن کمپنی زندہ رہے گی حتیٰ کہ مالک مر جائے اس صورت میں ملکیت عام طور پر قانونی وارثوں کو منتقل ہو جاتی ہے۔

سرمایہ بڑھانا آسان ہے: کمپنی کو اختیار کا احساس ہے لہذا اگر کاروبار کمپنی کی صلاحیت کے مطابق چلایا جائے تو سرمایہ بڑھانا آسان ہے۔ مالیاتی ادارے بھی کاروبار کی دیگر اقسام کے مقابلے کمپنیوں پر زیادہ اعتماد کرتے ہیں۔

توسیع: کاروبار میں توسیع آسان ہے کیونکہ زیادہ سے زیادہ شیئر ہولڈرز کی اجازت 50 ہے، اس لیے کاروبار کو بڑھانا آسان ہے۔

نتیجہ

کمپنی کو رجسٹر کرنا اور کاروبار کو ایک کمپنی کے طور پر چلانا کاروبار کو چلانے کا ایک بہترین طریقہ ہے جس کے مالک کی کوئی ذاتی ذمہ داری نہیں ہے اور اس کے ساتھ ساتھ فنڈز اکٹھا کرنے اور کاروبار کو بڑھانے میں آسانی ہے۔

Leave a Comment

Your email address will not be published.

We are here to Help you!
Scan the code